2009. december 29., kedd

Motorsport '09 - Új-Zéland (Brendon Hartley)

fordította: Shadow

"Szenvedtünk idén a Carlin csapattal az F3 Euroseriesben" - mondta Hartley. "Szerencsés vagyok, hogy teljesíthettem pár futamot a WSR-ben a Tech 1-nál, pedig egyszer sem teszteltem. Csak néhány futamot teljesítettem, és versenyképes voltam - leggyorsabb kör Monacoban és pole pozíció a Nürburgringen -, ami bíztató volt."

Az év végén Brendon 2 napos tesztlehetőséget kapott, hogy pályára vigye a Toro Rosso 2010-es versenygépét.
A következő lesz Hartley ötödik éve a Red Bull tehetségkutató programjában és ezúttal csak egy sorozatra fog koncentrálni - Renault világsorozat, ismét a Tech 1-nál.

"A döntést (csak egy sorozatban versenyezni) a Red Bull hozta meg, és én boldog vagyok ezzel a döntéssel. Teljesen normális, hogy valaki egyszerre csak egy sorozatban versenyzik. Az nincs rendben ha az ember mindenből kipróbál egy kicsit, ahogy azt én is tettem idén. Úgy vélem, ha jó munkát végzek, jó helyen állok majd a bajnokságban, lehetségessé válik majd hogy az F1-be kerüljek. Nem szoktam túl sokat gondolkodni másokon, de azt tudom, hogy ha versenyeket tudok nyerni, jövőre nagy lehetőségek nyílhatnak meg a Red Bullal."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése